בדיקה כלכלית

אחר שנרשמתם, תתבקשו למלא שאלון כללי על מצב הכנסות והוצאות ללא
צירוף מסמכים. (*ישנה אפשרות להוסיף הערה אם המצב מורכב!)
לאחר מכן בקשתכם תיבדק, ותקבלו הודעה האם אתם עומדים בקריטריונים
להשתתף במיזם - אם תקבלו תשובה חיובית - תתבקשו לצרף מסמכים
(בדרך כלל נדרשים 2 מסמכים : צילום ת"ז + ספח, ותדפיסי 'עובר ושב' של
שלושה חודשים אחרונים).

*ניתן לצלם את המסמכים בסמארטפון.

תשלום דמי מנוי

אושרתם להשתתף במיזם?
עם קבלת האישור להשתתף במיזם, יישלח אליכם קישור לדף תשלום מאובטח - להסדרת תשלום דמי מנוי.
דמי המנוי הם עבור השירות ואחזקת המיזם - 50 ש"ח לחודש, והם מקנים לכם
את הזכות ליהנות מהמיזם. חיוב דמי המנוי יתבצע אוטומטית מידי חודש, עד
שתדווחו לנו על סיום הטיפול או על רצונכם לצאת מהמיזם.
להבהרה:
1. את התשלום על החודש הראשון, תוכלו לבטל בתוך 14 יום, במידה ולא התחלתם
טיפול, מכל סיבה שהיא.
2. כאשר תסיימו את הטיפול עליכם להודיע לנו על הפסקת הטיפול כדי שנפסיק
את הגבייה בדוא"ל : hst.yael@gmail.com

בחירת מטפל

לאחר הסדרת דמי מנוי -
גשו לאזור האישי, לשונית "רשימת מטפלים" וחפשו מטפל שיתאים לכם.
יצירת הקשר עם המטפל תיעשה בשני שלבים:
שלב א': ליד כל מטפל מופיע כפתור "בדיקת זמינות". לחיצה על הכפתור תשלח
הודעת בקשה למטפל. המטפל צריך להחזיר לכם תשובה תוך 48 שעות.
שלב ב': קבלתם תשובה חיובית - המטפל פנוי לקבל אתכם.
עליכם ליצור קשר טלפוני עם המטפל לתאום פגישה והתחלת טיפול.
(תשובה שלילית - המטפל לא פנוי, המשיכו לחפש מטפל אחר).
שימו לב- לא ניתן לשלוח "בדיקת זמינות" לכמה מטפלים במקביל. (לאחר קבלת
תשובה מהמטפל תוכלו לפנות למטפל אחר, במידת הצורך).
במידה ויש עיכוב או בעיה - ניתן לפנות אלינו ונענה בהקדם.
התשלום עבור הטיפול נעשה ישירות למטפל - לפי התעריף המופיע באתר.

שירות ותמיכה

לכל שאלה, בקשה או עזרה ניתן לפנות אלינו

דוא"ל: hst.yael@gmail.com

טלפון / וואצאפ: 058-5720770

שעות פעילות המשרד:
ימים ב' - ה' 8:30 - 13:30
נשמח לעזור!
מיזם יעל - שגיאה (#32)

שגיאה (#32)

שגיאת שרת פנימית

exception 'yii\base\ErrorException' with message 'Module 'pdo_mysql' already loaded' in Unknown:0 Stack trace: #0 [internal function]: yii\base\ErrorHandler->handleFatalError() #1 {main}

The above error occurred while the Web server was processing your request.

Please contact us if you think this is a server error. Thank you.